5 nieuwe sporters in Februari

Groepslessen

Training

Doe mee aan de online trainingen en sport met je hele familie onder 1 strippenkaart! Maak kennis met de te gekke outdoor training van BuitenFit Haarlem omdat dit goed is voor je gezondheid. Tijdens de trainingen leer je de vele voordelen van trainen met een kettlebell en het eigen lichaamsgewicht ten opzichte van geïsoleerde fitness apparaten, daardoor ga je jouw lichaam als 1 geheel trainen in plaats van in delen en dit heeft veel voordelen voor een fit en sterk lichaam en om blessures te voorkomen.

We trainen met de kettlebell omdat de kettlebell de tool is voor kracht, uithouding, explosiviteit en vet verbranding en iedereen kan het leren want je traint op jouw eigen niveau.

Trainingen/Rooster - training 1
Trainingen/Rooster - training 2
Trainingen/Rooster - training 3
Trainingen/Rooster - training 4 300x224
Trainingen/Rooster - bootcamp

Bootcamp

We laten ons verrassen door obstakels die we op pleintjes, in het park/duinen of op het strand tegenkomen zoals: trappen, heuvels, bankjes, paaltjes, stoepranden, grasveldjes, speeltuintjes etc, dit is leuk omdat we jullie een leuke en afwisselende training te geven.

Trainingen/Rooster - personal training

Personal training

Wil je specifieker en gerichter jouw doelen bereiken? Dit is mogelijk omdat we een speciaal voor jou op maat programma gebruiken waarbij we kijken naar slaap, training, voeding,drinken en ontspanning. We trainen met specifieke materialen, als:

  • Kettlebels (zeer effectief, zie kettlebell training).
  • Sportattributen als: TRX, battle rope, boksspullen, elastieken, springtouwen.
  • Het eigen lichaamsgewicht (ideaal om van begin af aan oefeningen op te bouwen).

* Gratis intake gesprek + training van 20 min.

Trainingen/Rooster - circuittraining

Circuittraining

Een circuittraining is een total body work-out, ideaal voor mensen die maximaal 1 of 2 keer per week willen sporten is deze trainingsvorm super, omdat je tijdens deze manier van trainen alle spieren in jouw lichaam gebruikt.

Trainingen/Rooster - maxresdefault

Training in de duinen

Trainingen/Rooster - maxresdefault

De kettlebell walk

Kettlebell Training

De oefeningen met een kettlebell zijn effectieve oefeningen omdat:

Toename kracht, explosiviteit en uithouding.

Een betere lichaamshouding.

Afname van lichamelijke klachten.

Lees hier een artikel over kettlebell oefeningen met:
16 oefeningen voor een sterk, fit en vitaal lichaam, inclusief uitleg en voorbeeld filmpjes. Plus de 6 meest gemaakte fouten tijdens kettlebell training. Lees alle in’s en out’s: “Kettlebell training is DE tool voor vetverbranding”.

Trainingen/Rooster - kettlebell training
Trainingen/Rooster - Advantages

Voordelen van trainen met een kettlebell zijn:

Je traint veel spiergroepen tegelijk.

Kracht, explosiviteit en uithoudingsvermogen nemen toe.

Het versterken van ‘zwakke’ spieren.

De combinatie training van kracht en uithouding zorgt ook voor vet verbranding.
De ‘samenwerking’ tussen spieren in het lichaam neemt ook toe.

Je verbetert jouw lichaamshouding (dit is interessant wanneer je een kantoorbaan hebt).

Een training van 30 minuten per keer geeft dus alle bovenstaande resultaten.

Doe een keertje mee en overtuig jezelf

Maak kennis via een gratis proefles met één van de trainingen van BuitenFit Haarlem.

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op

Teambuilding Activiteiten

Tijdens dit ‘feestje’ voor jouw hockey-, voetbalteam of werknemers, worden jullie op een leuke en uitdagende manier flink aan het zweten gezet, in duo’s, teamverband, met en tegen elkaar, we wisselen veel uitdagende activiteiten af omdat we er een leuke activiteit van willen maken!

Omdat trainen met een kettlebell zoveel voordelen heeft, zal ik jullie het één en ander vertellen over de voordelen van trainen met de kettlebell en waarom dit zo’n mooi object is om zowel kracht en uithouding een extreme boost te geven.

Tip: Doe deze activiteit niet als je over 1 of 2 dagen een belangrijke wedstrijd hebt in verband met spierpijn 😉
Duur: 1,5u
Max aantal deelnemers: 20

Reviews van sporters